loading...
مسير سر نوشت

JAVAD بازدید : 10 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

وقتی مرادر آغـوش میگیری گویی عصاره های عشق

 وجودت درمویرگ های قلبم نفوذ پیدا می کند

قلبم به خود می بالد زیرا این عصاره ها،

صعاره های عشاق واقعی است

وقتی مرادر آغوش میگیری من سرم راروی

 کویرسینه ات می گذارم وجودم ازحرارت سینه ات

آب می شودبانگاه تودوباره وجودم نقش می بندد

وقتی مرادر آغوش می گیری ناگهان گرمی

 لبانت رابرپهنای لبانم حس می کنم

گویی بال درمی آورم وتابی کران ها پروازمی کنم

 تاهمه ی آسمانیان بدانند:

که با آغوش تو می توان اوج گرفت

وقتی مرادر آغوش میگیری دستانت حرکت می کند

 دستانم رامی گیرد

من چنان سرمست ازحس با توبودن می شود

که تاافق بی توبودن قدم برمیدارم

وقتی مرادر آغوش می گیری به چشمانم

 خیره خیره نگاه می کنی

من تاعمق وجودت شنا می کنم وغرق

 دریای دلت میشم ودوباره پابه ساحل چشمانت می گذارم

وقتی مرادر آغوش می گیری سربه روی شانه هایم

 می گذاری غرق درافکاررویایی خویش میشوم

وفکر روزی که شانه هایم پناه دیگری باشد مرا خرد میکند

وقتی مرادرآغوش میگیری صورتت رابه صورتم می چسبانی

نگاهم رابه آسمان می دوزم مرغ دلم پرمی کشد

تا افق وبرای قصه ی عشقمان آرزوی خوشبختی می کند

وقتی مرادر آغوش می گیری چنان از خود بی خود می شوم

 که دوست ندارم از آغوشت بازپس آیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
✗ سَلآمــ ✗ مَن اِلِنــآ هَستَمــ ✗ اینجــآ حَریـــمــ شَخصیهــ مَنـﮧ ✗ چــیزے اَز اینجآ کُپــے کُنــے فِکــر نَکُن 1% بَرآمــ مُهِمــﮧ ✗ ڪآمِنتــِ خُصــوُصے اَڪیداً مَمنـــפع ✗تَبآבُلــ لینڪــ بآ هَمــﮧ اَنجآم میشــِ ✗ بیکآر نیــستَمــ هَــر روز بِــ لینڪــ هآم بِتــونَم سَــر بِزَنَمــ ! بِــﮧ عِلَتــِ اِزבیــآבِ בَرســ ! وَلــے بـے مَعرِفَتــ نیــستَم ! ✗بــآ اِسمِــ وِبــَم لینڪَمــ ڪُــن בُوستـِ گُــلَمــــ ! ✗حَرفِــ دیگِـﮧ اے نَمـפ نــב ــﮧ ! ✗شــآב بــآشیــــב !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست
    عشق
    كهكشان وحشي

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 782
  • کدهای اختصاصی